Sims-ikävä

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Hilbert
Site Admin

Sims-ikävä

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 26 Joulu 2018, 16:20

Oon reilun viikon erossa Sims-koneestani. Nyt iski TS4-ikävä! Onko muille tuttua, että peli-into iskee, kun pelaaminen on syystä tai toisesta mahdotonta?
Simahtanut

Re: Sims-ikävä

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 27 Joulu 2018, 08:28

Hilbert kirjoitti:
26 Joulu 2018, 16:20
Oon reilun viikon erossa Sims-koneestani. Nyt iski TS4-ikävä! Onko muille tuttua, että peli-into iskee, kun pelaaminen on syystä tai toisesta mahdotonta?
Ei oo mulle tuttua juuri tuo ilmiö. Oon kai joutunut jättämään niin monta mukavaa ja rakasta harrastusta pysyvästikin taakse pitkän ja ikävän elämäni varrella, ettei simmailusta erossa oleminen jaksa hetkauttaa mitenkään, varsinkin jos on vain tilapäisestä erosta kysymys.

Toinen juttu ehkä, mut ei mun tarvii kuin muistaa millaiseen (subjektiivisesti tarkasteltuna) äklöön alennustilaan EA on hienon pelisarjansa tahallaan saattanut, niin ei mulle parin viikon tai kuukauden pelaamattomuus merkkaa enää sinistä tai punaista. Rakkauden kääntöpuoli ei ole niinkään viha kuin välinpitämättömyys ja vasiten tylsytetyn TS4:n kohdalla mun on helppo hyödyntää luovaa itsepetosta ja muistella hetkinen vaikkapa rakkaan Rachelin ja räpeltävän Rodiekin röhnytyksiä, niin novellin kirjoittaminen tai maalin kuivumisen seuraaminen muuttuu mulle mielekkäämmäksi toiminnaksi kuin simsin peluu. ;)
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 31 Joulu 2018, 15:53

On tuttua. Mä tosin tällä hetkellä joudun olemaan pakko erossa pelistä, kun koneesta levisi jokin ja se ei käynnisty. Mieheni koneella en viitsi aloitella mitään(jossa siis parasta aikaakin naputtelen ja kiroan mieheni näppäimistön alimpaan h*lvettiin), kun mieskin haluaisi omalla koneellaan olla ja mun on hankala irrottautua pelistä kun sen oon kerran avannut.
-Even the smallest person can change the course of the future, Galadriel, LotR
lokakuu_

Viesti Kirjoittaja lokakuu_ » 31 Joulu 2018, 19:28

Yavannah, löyväppä meille nii iso koti, että mahtuu miulle oma pelikone - ja miehelle oma. Oon kyllästyny siihe, että koskaa ei voi pelata millon enite haluaa. Ja oon kiltti vaimo, ja annan mieluummi miehen pelata ku kärttyän omaa pelivuoroa 🤦‍♀️
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 02 Tammi 2019, 14:33

Voooi, mulla sentään on oma, varsin toimiva, kone sentään:/ Mut jee, oon koneellani! Saas vaan nähdä, kuinka monta tuntia menee käynnistämiseenXD Ku eka puoltuntia meni, kun en huomannut originin vaativan asuinmaan päivitystä, seuraava on tässä kulumassa pelin korjaamisessa, kun se ei oo suostunut päivityksiin muuten, ja jos korjaus onnistuu, edessä on vielä itse päivityskin. Jei...
katti

Viesti Kirjoittaja katti » 08 Tammi 2019, 17:44

Reissussa on aina ikävä tietokonetta ja ompelukonetta, ihan vain siksi kun ne on kotona. Hyvä syy viihtyä kotona :D
gambina

Viesti Kirjoittaja gambina » 12 Tammi 2019, 09:22

ei oo ollut kyl simssejä ikävä
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 16 Tammi 2019, 19:39

Sen verran alko(i) kiinnostaa tämä sims-ikävä, että ryhdyin kokeilemaan. Ennen tätä kokeilua pelasin TS4:ää kuukauden tai parikin joka ikinen päivä ainakin muutaman tunnin ja väliin melkein kellon ympäri siihen katsomatta kyllästyttikö eli ei.
No tuumasta toimeen. Nyt olen ollut pelaamatta kaksi viikkoa eikä ole tullut ikävä simssejä, ei niin pätkääkään.
Äsken latasin vielä koneelle pari modia, joiden tapaisia olen yleensä innolla kokeillut ja sitten selostanutkin intoa piukassa jossain palstalla - eikä eväkään värähtänyt TS4-pelin suuntaan. Jos ihan rehellisesti sanon niin tällä hetkellä ajatuskin siitä että pelaisin jotain Sims 4:n tapaista peliä tuntuu jotakuinkin oksettavalta.

Edit. 24.1.2019 klo 14.34; Tripliksen teleportti-ovet https://triplis.github.io/mods/literall ... ortal.html (melkoinen parannus talouksiin, ellei tilaa vieviä portaita välttämättä tarvita ja mikä ajansäästö simien liikkumisessa) sekä scumbumbon HTML-injektori http://modthesims.info/d/622928/xml-inj ... ion-1.html saivat minut palaamaan pelin pariin yllättävän pian. ;)
Viimeksi muokannut Simahtanut, 24 Tammi 2019, 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gambina

Viesti Kirjoittaja gambina » 17 Tammi 2019, 08:34

sims online kyllä koukuttaa
katti

Viesti Kirjoittaja katti » 18 Tammi 2019, 17:10

Kun sain kuulla joutuvani osastolle muutamaksi päiväksi, oli ensimmäinen ajatukseni "voi paska miks en ottanut läppäriä mukaan että voisin edes pelata".
Vastaa Viestiin