Lisäosat, pelipaketit ja kamasetit

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Simahtanut

Re: Lisäosat, pelipaketit ja kamasetit

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 26 Helmi 2019, 12:46

Paljon onnea Hilbertille - tää oli kai mun tärkein asia - ja kiitokset videoita linkittäneille. Syistä joita en itse ihan käsitä, tuo minkä Gambina linkitti sai mut oudon hyvälle tuulelle. Kai se vahvisti mun ennakkokäsitykset uudesta pakista, osoitti ettei pilitiimi paljoa kokeile asumuksia ennen pakin julkaisua ja sen semmoista. Mulle taas on lähes sama mitä tonteilla on, kun vaihdan kuitenkin joka kopin ennemmin tai myöhemmin.

Samoilla linjoilla olen sen kanssa mitä katti totesi talojen sisustamisesta. En mä esimerkiks "tyyliäni" muuta, vaiks olis uusia kamoja. Pikemminkin otan kerman kuorintana mikä sopii mun touhuihin ja ignooraan sen mikä ei. Sama muuten pelitapojen suhteen. Oon yltiökonservatiivi sen aikaa että hoksaan mitä voi jättää huomiotta ja alan vasta sen jälkeen kokeilla pidänkö jostain uutuudesta. Tähän asti Vampyyrit edustivat mulle parasta 'uutuutta', mutten paheksunut vuodenaikoja tai kuuluisuuttakaan - nekin kun voi pelaaja halutessaan ohittaa joko kokonaan tai soveltumattomin osin.

Peli on mun mielestä valintoja. Niin kauan tykkään touhusta, kun ei ole pakko tehdä asioita EA:n ehdoilla. Suhteettoman paljon mua nyppii pelifirman julistukset tarinoista, joita sitten pelaajan pitäis tehdä juuri sen firman tyylillä, ei omallaan vaikka oma ois tietenkin omasta mielestä parempi. Jos ja kun nyt joku 'mielen myssytys-jutska' tulee uuden pakin myötä, niin vitonen vetoa ettei se aluksi oo balanssissa eikä sovitettu yhteen aiempien osien kanssa. Oli mitä oli, aion tuon kuitenkin katsoa. Olen jo niin syvällä TS4:n suossa että menen kait loppuun asti.

Sen mukaan mitä oon lueskellut EA:n sims-pelejä koskien, ovat kyllä saaneet palautetta ja keränneet järisyttävän määrän talteenkin. Ongelmasta osa voi olla siinä, että tietävät kyllä siellä mitä pelaajat ovat kertoneet haluavansa, mutteivät hahmota sitä mistä pelaajien enemmistö ei ollenkaan pidä ja mitä pelaajat eivät missään nimessä halua peliinsä. Jälkimmäistä ne tuovat peliin edellisen varjolla ja kokevat itsensä loukatuiksi kun saavat kritiikkiä.
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 27 Helmi 2019, 16:35

Ostin, pelasin tehtävän, enkä taatusti tehnyt sitä oikein. Päättelen tuon mm. siitä että puolittain pidin tuosta touhusta, joka on jyrätty useiden arvostelijoiden toimesta ja todettu kahden pelitunnin mittaiseksi edestakaiseksi juoksenteluksi joka ei tarjoa mitään yllätyksiä uutuuksista puhumattakaan. (Noin ovat muuten todenneet sellaisetkin arvostelijat jotka eivät tuota pelipakkia edes harkitse itselleen hankkivansa. Jopa monet jotka eivät ikinä ole TS4:ään koskeneetkaan moittivat ankarasti, joten aika kamala sen pitää olla.) :|

Jätän spoilerit toistaiseksi laatimatta, mutta olen kyllä utelias sen suhteen minkälaisia ajatuksia muilla on Strangervillen suhteen.
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 02 Maalis 2019, 14:32

Kiitos onnitteluista^^

Hmps, vielä harkitten, miten teen ton Outolaakson kanssa. Mimmonen armeijajuttusuus on?
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 02 Maalis 2019, 17:59

Hilbert kirjoitti:
02 Maalis 2019, 14:32
... Mimmonen armeijajuttusuus on?
Pikavilkaisulla vaikutti sisällöllisesti kevyeltä kaninkolo- tai kotihommalta. Jakautui jossain lvl 6 paikkeilla valinnalla komentoportaaseen tai salaisiin operaatioihin (tiedusteluun). Vaikutti häkellyttävän hyväpalkkaiselta(!). Kunto *) oli kriteerinä ylenemisessä kenraalilinjan valinneelle simille loppuun saakka, eli armeijan korkein komentovirka edellytti level 10:ä. Tiedustelupuolella ei ollut enää niin nuukaa kunnosta, joten laitoin simin sille. Se sai aika omituisia kotihommia, joista en harmi kyllä juuri mitään käsittänyt. Pitäisi kai tutkia tarkemmin, mutta simi otti jo loparit. :|

*) NPC-porukka oli rivimiehistöä tai alipäällystöä painottuen tuonne alikessun tietämille. Simini ei tavannut komentajatason tyyppejä siinä vaiheessa kun se innolla jututti armeijan porukkaa kapakassa. Olikohan kuntokriteerit liikaa pelin luomille armeijakundeille tai sitten upseerimessi oli yksinkertaisesti pelin ulkopuolella. :D

(Tuossa jotain pikkasen sinnepäin juttua: https://simscommunity.info/2019/02/24/t ... eer-guide/ )
Vastaa Viestiin