Luonteenpiirteitä ja tavoitteita

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Hilbert
Site Admin

Luonteenpiirteitä ja tavoitteita

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 02 Touko 2019, 18:31

Taaperon luonteenpiirteet:
Enkelimäinen
Hupsu
Hurmuri
Itsenäinen
Ripustautuja
Utelias
Vaativa
Vallaton

Lapsen tavoitteet:
Luovuus
Motoriikka
Sosiaalisuus
Älykkyys

Lapsen luonteenpiirteet:
Hassuttelija
Hilpeä
Itsevarma
Luova
Nero
Reipas
Synkistelijä
Tuittupää
Lukutoukka
Musiikin ystävä
Nörtti
Perfektionisti
Taiteen ystävä
Ahmatti
Arvaamaton
Kasvissyöjä
Kissanystävä
Kleptomaani
Koiranystävä
Laiskuri
Siisti
Sottapytty
Ulkoilmasim
Erakko
Hyvä
Ilkimys
Paha
Sisäpiiriläinen
Ulospäinsuuntautunut

Teini-vanhus tavoitteet:
Eläinten ystävä
Intendentti
Vapaa kasvitieteilijä
Kalastajaässä
Menestyskirjailija
Musikaalinen nero
Mestarinäyttelijä
Taidemaalareista taitavin
Yhteiskunnan vihollinen
Yli-ilkimys
Onnellinen suurperhe
Superkasvattaja
Suuret sukujuuret
Sarjahurmaaja
Sielunkumppani
Mestarikokki
Drinksumestari
Urbaani
Koko maailman ystävä
Bilehile
Koko maailman julkkis
Joukon johtaja
Tähtivitsailija
Nörttiaivo
Moniosaaja
Tietokonenero
Kehonrakentaja
Ökyrikas
Kartanoparoni

teini-vanhus luonteenpiirteet
Epäromanttinen
Hassuttelija
Hilpeä
Itsevarma
Luova
Nero
Reipas
Romantikko
Synkistelijä
Tuittupää
Kulinaristi
Lukutoukka
Musiikin ystävä
Nörtti
Perfektionisti
Taiteen ystävä
Ahmatti
Arvaamaton
Kasvissyöjä
Kissanystävä
Kleptomaani
Koiranystävä
Kömpelys
Laiskuri
Lapsellinen
Materialisti
Siisti
Snobi
Sottapytty
Tanssimasiina
Ulkoilmasim
Erakko
Hyvä
Ilkimys
Itsekeskeinen
Lapsikammoinen
Mustasukkainen
Paha
Sisäpiiriläinen
Ulospäinsuuntautunut
Äijä
+ vain aikuisille ja vanhuksille: Kunnianhimonen, Perhekeskeinen ja Sitoutumiskammoinen
Simahtanut

Re: Luonteenpiirteitä ja tavoitteita

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 02 Touko 2019, 21:48

*innokkaat aplodit* ja sitten hyvin varovainen kyssäri: Oliko tuossa paranoidi (vainoharhainen) luonteenpiirrettä ja onko "kuoleman piirteitä" tarkoituskaan ottaa mukaan? // vrt The Sims Wiki tms. // [esim: Consumed By the Mother (Äiskän syömä): This Sim has been consumed by the Mother Plant and will forever reap her benefits of zero Need Decay (Tämän simin Äiti Kasvi on syönyt ja siksi simi nauttii lopun ikäänsä täysistä tarvepalkeista)]

Äkkiseltään en älynnyt muuta mussuttamista ja kannustan ankarasti laittamaan vaan nuo mitä eo. listassa oli. Muut ehtii taatusti lisätä myöhemminkin jos aihetta ilmenee.
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 02 Touko 2019, 21:54

Mun käsittääkseni ei oo vainoharhaista tai muuta vastaavaa! Oisko jonkun ei-omistetun lisän mukana tullut sitten? Tarkoitus ois ottaa mukaan vaan valittavat piirteet, siis ne kun on ehdolla simin vanhetessa. Ku muuten arpojaparpoja ei ehkä oo ihan paikallaan:D
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 02 Touko 2019, 22:03

Hilbert kirjoitti:
02 Touko 2019, 21:54
Mun käsittääkseni ei oo vainoharhaista tai muuta vastaavaa! Oisko jonkun ei-omistetun lisän mukana tullut sitten? Tarkoitus ois ottaa mukaan vaan valittavat piirteet, siis ne kun on ehdolla simin vanhetessa. Ku muuten arpojaparpoja ei ehkä oo ihan paikallaan:D
Ok! Olin ite ulalla kun kyselin. "Äiskän syömä" sun muut sen tapaiset lienevät kummituksille eikä elollisille ollenkaan (niin mukavia kuin jotkut voisivat palkintonsa takia ollakin) "Vainoharhainen" on elollisille Strangervillen asukkaille tyypillinen, vaan ei kai muille. Summa sum marum, äänestän edelleen yo. listan sisältöä jatkoon semmoisenaan ja lukitsen vastauksen. :)
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 02 Touko 2019, 22:06

:D kiitoksia! Tänään en enää rupea lykkin noita sivulle menevään kuntoon, mut huomenna (ja ylihuomenna ja...) on uusi päivä!
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 03 Touko 2019, 08:18

StrangerVillen mukana tuli vainoharhainen luonteenpiirre (ja mulla kyllä näkyy saatavilla siminluonnissa muillekin kuin StrangerVillen asukkaille). Ja joo on kyllä pelin puolesta kun suomekskin käännettynä. Noi pelaajien tekemät traitit on pääsääntöisesti engelskaksi, eikä niihin ole käännöksiä. Ainakaan minä en oo huomannu.
Ja toinen uusi luonteenpiirre simeille, en tiedä minkä mukana tuli, on Itsekeskeinen. Sekin aika tuore sanoisin, koskapa ei sitä ennen ole siellä ollut. Muut tuntuu olevan kutakuinkin niitä mitä on ennenkin ollut.
-Even the smallest person can change the course of the future, Galadriel, LotR
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 03 Touko 2019, 10:57

Kiitos Yavannah! Itsekeskeinen on listalla, muistaakseni tuli julkkislisärissä. Mutta ton vainoharhaisen vois kyllä lisätä. Missä vaiheissa se on mahdollista valita?
katti

Viesti Kirjoittaja katti » 09 Touko 2019, 20:30

Mulla on sun takia hirveän rankkaa kun mun kolmesta taaperosta yks on ripustautuja ja yks vaativa kun arvoin :'D ei vaan ihan mielettömän hyvä juttu toi arvontakone, meni kyllä käyttöön ja on ollut siitä asti kun sain siitä kuulla.
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 09 Touko 2019, 20:55

katti kirjoitti:
09 Touko 2019, 20:30
Mulla on sun takia hirveän rankkaa kun mun kolmesta taaperosta yks on ripustautuja ja yks vaativa kun arvoin :'D ei vaan ihan mielettömän hyvä juttu toi arvontakone, meni kyllä käyttöön ja on ollut siitä asti kun sain siitä kuulla.
Anteeksi :lol:
Jospa saisi loppuviikosta tehtyä loputkin arpojat. Ei olisi enää kovin iso homma edes. Hienoa, että on iloa!
katti

Viesti Kirjoittaja katti » 09 Touko 2019, 21:19

Mun pitää ens kerralla laittaa pelatessa kolmen taaperon + yhden lapsen piirteet, en taida tänään pelata niin tuurillaan pääsisin myös lapsen kohdalla arpomaan rehellisesti eikä laittamaan sellaista mikä itseä miellyttää, mulla on monta piirrettä kokematta ku en pidä niistä ajatuksena.
Vastaa Viestiin