TS4-Youtube-kanavani

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Hilbert
Site Admin

TS4-Youtube-kanavani

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 13 Huhti 2019, 13:42

Tämä on mainos!

Hilbsu-kanavani sisältää mm rakennusohjeita ja epämääräistä pelivideota, käykää katsomassa, joo:3
Simahtanut

Re: TS4-Youtube-kanavani

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 14 Huhti 2019, 11:47

Ihastuneet aplodit! (standing ovations) Oon vasta tiirailun alussa, mut pelkkää hyvää sanottavana.

Alkuvaikutelmia:
- huomio kiinnittyi rakennusvideossa siihen miten eri tavalla meitsi pykää esimerkiksi kellareita kuin Hilbu. (Mulla on tosi "iso pensseli" ja kova kiire, kun taas Hilbert näyttää asentavan maltilla ja täsmällisesti.)
- tykkäsin tosi paljon videoiden selostustavasta ja äänenkäytöstä.
- suosikkivideoni Hilbsun tuotannosta: Hinni-Ebban seikkailut. Jeeeeeeeeeeeeeeee!!! :D
Hilbert
Site Admin

Re: TS4-Youtube-kanavani

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 14 Huhti 2019, 12:07

Kiitoksia *kumartaa syvään* Nuo rakenteluvideot eivät ehkä anna ihan todenmukaista kuvaa mun normirakentelusta:D Yleensä se on laatikko+laatikko -meininkiä (vrt leivontatyylini, jossa perusmittayksikkö on "hups"). Hyvä, jos selostukset ja äänenkäytöt toimivat jossain määrin ees:D Oon ite aika epävarma edelleen äänestäni, mut tartteehan sitä koettaa oppia tuotakin puolta simsmaailmastaXD Valitettavasti mulla ei oo enää tallessa Hinni-Ebban eikä Riku Nötkötin tallennuksia:( Kovo hajosi ja varmuuskopiot ovat järkeville... Kiitos hirmusti Simahtanut!
Vastaa Viestiin