Sims 4 kuvia

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Yavannah

Re: Sims 4 kuvia

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 10 Joulu 2018, 23:27

Olkaapa niin hyvät. Kiittää ja kumartaa. :)
-Even the smallest person can change the course of the future, Galadriel, LotR
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 15 Tammi 2019, 16:06

Toivottavasti teitä ei nyt tuplapostailu haittaa, mutta kun ei tähän ketjuun ole tullut mitään kuin viimeksi Joulukuun alkupuolella. Joo, nääkin kuvat hivenen vanhoja, kun mulla oli pakkopaussi koneelta.
Mutta nyt niitä kuvia.

Kuva
Evelynillä on uutisia isälleen. :D

Kuva
Joka ottaa ne hyvin vastaan.

Kuva
Kuva
Kuva
Eldritch ja vävykokelas Zed. :D

Ja kyllä, Zed on hyvinkin tietoinen siitä, että tyttöystävä ja tämän perhe ovat vampyyreitä. :D Tämä nyt oli tällanen pikkupläjäys tällä kertaa ja vähän ehkä hienoinen foorumin herättely yritys. :)
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 26 Tammi 2019, 13:50

Pahoittelut jälleet tupla- ja triplapostailusta, mutta eipä tänne ole juurikaan tullut mitään sitten viimeksi kun tänne kuvia laitoin. No mutta itse asiaan sitten. Latasin gallerian kautta strangest_tomato:sin tekemät Uteloiset (olivat enkuksi tosin), kuin myös veljeksille oikeanlaisen asunnon. Sainkin sitten inspiraation pelata heillä ja pistin heidät myös matkustamaan. Yksi veljeksistä (joskin nimi pääsi unohtumaan ja tarkastan sen heti seuraavan kerran pelatessani) löysikin Selvadoradasta itselleen Lola Ortiza(vai Ortizia) nimisen neitosen. Nyt nuo kaksi ovat erottamattomat. :)

Kuva
Kuva
Kuva
Ensi suukko Selvadoradan kauniiden putouksien ja läheisten temppelinraunioiden äärellä. :)
lokakuu_

Viesti Kirjoittaja lokakuu_ » 27 Tammi 2019, 11:31

En osaa ottaa kuvia nii että ne ois julkasukelposia 😆 Yavannahin kuvia aina katon kateellisena 🤦‍♀️
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 27 Tammi 2019, 12:01

lokakuu_, kyllä sä nyt varmasti saat hyviä kuvia. Pieni säätö photoshopilla tms kuvankäsittelyllä niin kyllä ne varmasti on julkasukelposia. Nyt rohkeesti vaan esittelemään omia simejäs. *yllyti yllyti* :D
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 27 Tammi 2019, 12:16

http://suoturve.net/?page_id=150 tuossa on muutama vinkki kuvaamiseen. Rajauksilla saa jo paljon aikaan, eli jopa paint toimii tällaisissa kuvauksissa kivasti apuna. Monipuolisempia kuvankäsittelyohjelmia on paljon ilmaisinakin, jos tahtoo lisää ominaisuuksia.

Muistutan lisäksi, että tänne saa julkaista muutakin kuin sims-taidetta. Kunhan itse on jotensakin tyytyväinen kuvaansa ja se ei sisällä aikuissisältöä, tänne lykkääminen on peräti suositeltavaa:D
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 27 Tammi 2019, 12:38

Niin ja kiitoksia nätistä kommentista noin muuten, mutta en mä nyt tiedä mun kuvieni taiteellisuudesta saati täydellisyydestä. Kunhan räpsin pelissä, kun sopiva hetki osuu kohdalle. Ei se sen ihmeempää vaadi. Joskus onnistuu ja joskus ei. Mutta kuten hilbert tuossa opasti, niin sillä pääsee hyvin alkuun ja tänne vain meidän ihasteltavaksi niin hyvät kuin huonotkin otokset, tosiaan niin kauan kun niissä ei ole tänne sopimattomia/kiellettyjä asioita. :)

Edit...
Hieman lisää Uteloisia. :ugeek: :D

Kuva
Yrjänä (Vicund) Uteloinen raketin kimpussa

Kuva
Kuva
Ilmari Uteloinen (Lazlo) Einarin (Pascal) tyttären Lunan seurassa ja kyllä Ilmari on avaruusraskaana. :D

By to way tuo suuteloitsija aiemmissa vesiputouskuvissa on Einari rakkaansa Lolan kanssa. :) Täytyy yrittää vielä saada nuo kaksi muutakin Uteloista avaruusraskaaksi. Ainakin olen yrittänyt sillä tiirailevat tähtiä ja tontilla on jopa lautasantennit (tai mitä nyt ovatkin) joilla ottaa yhteyttä ja avaaruusmatkoillakin on raketilla käyty. Ai joo ja tontilla seikkailee myös yksi avaruusolio, mutta ajatteli että sitten kun Ilmarin avaruuslapsi putkahtaa maailmaan, niin voisin päästää tämän aikuisen alienin takaisin kotiinsa. :)
Ai muuten Ilmari on näköjään luonteeltaa sotkuinen joten Einari ja Yrjänä jotka taas ovat siistejä, ovat aikalailla helisemässä veljensä kanssa kun tämä jättää lautasia ja yms roskia ympäriinsä. XD
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 12 Helmi 2019, 13:18

No niin. Mä se taas täällä postailen kuvia, joten pahoittelut tupla ja tripla ja ties kuin monetta postausta. Mutta mun TS4 Uteloisilla on sattunut ja tapahtunut. Ainakin niitä avaruus kaappauksia ja niiden jälkiseuraamuksia. :D

Kuva
Ilmatri paisui melkoisesti ennen kuin h-hetki koitti. Edes Similän keskussairaalan henkilökunta ei ihmetellyt synnyttämään tulevaa miestä. Tosin sairaalan henkilökuntakin näytti lievemmin sanottuna erikoisilta (kiitos vaan rakas peli kun generoit noita mun ladattuja juttuja kaikille npc-simeilleni lupaa kysymättä, kieltämättä vastaan on tullut jos vaikka minkälaista viritelmää), joten tuskin yksi avaruusraskaana oleva mies tuolta erityisemmin erottuu.

Kuva
Kuva
Einari tuli Ilmarin mukaan henkiseksi tueksi. Varsinainen tuki, pönötti vain paikallaan ja ihmetteli kun synnytyslääkäri sorkki tuolla masiinalla synnytystuskissa vääntelehtivää miespoloista.

Kuva
Kuva
Lopulta lapsukainen saatiin maailmaan ja sieltä tulikin suloinen suippokorvainen tyttövauva... alien. Hybridi? Pikkuinen tähtienvälinen tulokas sai nimekseen Alya.

Kuva
Kotona tulokas otettiin vastaan suurella mielenkiinnolla.

Kuva
Kuva
Lunasta kasvoi nätti koululainen.

Kuva
Ilmarin pieni avaruustyttönen Alya kasvoi taaperoksi. Vihreä pieni suloinen napero.

Kuva
Järjestyksessä vasemmalta oikealle, Einari, Ilmari ja Yrjänä

Kuva
Kuva
Uteloisten veljekset tuntuivat nyt tämän uuden tulokkaan myötä pääsevän hieman useammin avaruusmatkalle ja lopulta siitä koitui mielenkiintoisia seurauksia Einarille ja Yrjänälle.

Kuva
Yrjänän sairaalareissusta en muistanut ottaa kuvia, mutta Einarin reissusta tuli ainakin yksi kuva. Rakastava puoliskokin oli mukana tukemassa (siis lähinnä panikoi puoliskonsa puolesta) Einaria.

Niin Yrjänä, kuin Einarikin saivat tytön. Ärsyttävää. Minä kun vielä yritin, että olisin saanut toiselle pojan, mutta ei sitten. Einarin tyttären nimeksi tuli Thea, mutta Yrjänän avaruusvaavin nimen unohdin lahjakkaasti. Täytynee muistaa kirjata se ylös jahka tulen taas pelanneeksi näillä simeilläni.

Kuva
Einari imettämässä pienokaistaan. Juu näköjään avaruusvauvoja saaneet miessimit voivat imettää. :shock: :D

Kuva
Veljekset hieman virittelivät heidän uutta hienoa televisiotaan ihan uusille taajuuksille. Nimittäin heidän televisiossaan alkoi näkyä alien versio Pulmusista (siltä tuo ainakin minusta näyttää) ja muita vastaavia. Alienit ovat ilmeisesti salakatselleet telluslaisten televisio-ohjelmia ja plagioineet ideat itselleen. :D

Kuva
Kuva
Lopuksi vielä, tämä nätti koristelampi tuli tuon Kohti Kuuluisuutta lisärin (juu mulla on kaikki setit yms jutut pelissä, myös bugit) mukana ja itse tykkään kovasti. Ainakin näistä otuksista, joita lampeen saa kalojen sijasta. Saisihan tuonne ilmeisesti (jos en väärin lukaissut) myös pirajoita, sekä paria muutakin kalaa. Täytyy sekin ottaa ylös seuraavalla pelikerralla. :)
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 14 Helmi 2019, 08:45

Hyvää ystävänpäivää kaikille!!
Kuva
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 14 Maalis 2019, 22:17

Quinlan meni sitten ärsyttämään emokasvia ja tässä tulos:

Kuva

Quinlan tuli höykytetyksi mutta selvisi hengissä.
Vastaa Viestiin