Mikä on suosikkisi Sims-peleistä?

Peliversioista riippumatonta The Sims -sarjaan liittyvää keskustelua
Hilbert
Site Admin

Mikä on suosikkisi Sims-peleistä?

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 14 Elo 2018, 17:39

Oma suosikkini Sims-peleistä on The Sims 4. TS3 ei oikein ollut mun juttu. TS2 on kuitenkin se, joka eniten koukutti mua aikanaan.
Dryoda
Site Admin

Re: Mikä on suosikkisi Sims-peleistä?

Viesti Kirjoittaja Dryoda » 19 Elo 2018, 20:24

Oma suosikkini on tällä hetkellä The Sims 3.

Pidän avoimesta maailmasta, joka mahdollistaa uusien tonttien sijoittamisen melkein minne vain ja antaa simeille mahdollisuuden puuhailla ympäri kaupunkia ilman jatkuvia latausruutuja. Sillä välin, kun yksi aikuisista simeistäni kokkaa kotona lapsi voi leikkiä kavereidensa kanssa vuodenaika festivaaleilla. Avoin maailma mahdollisti myös yllätyksellisemmän pelin, koska tiettyjen lisäosien ansiosta astoroidi-iskut ja maanjäristykset olivat mahdollisia, vaikkakin hyvin harvinaisia. Ja se, ettei omaa simiä voinut vahtia koko ajan johti usein uusien yllättävien simsuhteiden syntyyn. Lisäksi olen enemmän rakentamiseen keskittyvä pelaaja ja minulle maanmuokkaus työkalut, jotka mahdollistavat kuoppien, kukkuloiden ja lampien rakentamisen omalle tontille ovat tärkeitä.

Pidän myös pelin muista versioista, mutta The Sims 3 on se, johon palaan muutaman kuukauden välein ellei useamminkin.
Safira

Viesti Kirjoittaja Safira » 11 Syys 2018, 21:39

Mun suosikki taitaa tällähetkellä olla sims4 kuhan se vaan toimisi kunnolla,muttakun on jotain ihme hidastusta pelissä vaikka kuinka on hahmoilla vahva tahto ja ne simien "komento" kuplat eivät tule esiin ajallaan vaikka kuinka omia simejä klikkailisi....ärsyttävää....
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 12 Syys 2018, 00:16

Moi Safira - ja tervetuloa porukoihin. En ole paremmasta päästä vastaamaan TS4:n hitauteen - Simskorven käyttäjissä on minun mielestäni parempia - mutta avataan keskustelu vaikka TS4-otsakkeen alla. (avattu - ei vastattu 12.9.2018 /Simahtanut)

Oma suosikkini on Sims 3, jota pelasin paljon ja hartaasti.
Vastaa Viestiin