Maastonmuokkaus -päivitys

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Hilbert
Site Admin

Re: Maastonmuokkaus -päivitys

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 27 Loka 2018, 17:44

Moooi! Ja tervetuloa foorumille lokakuu:3!

Valveutuneita veikkauksia vasta tosta päivityksen ajankohdasta liikkuu. Usein isot päivitykset ovat tulleet noin viikkoa ennen uutta lisäriä. Eli kun Kohti kuuluisuutta (oikeastaan tykkään tosta suomennoksesta, harvinaista TS4-lisärien kohdalla!) julkaistaan Suomessa 16. marraskuuta, niin tuo päivitys saattaa jyllätä pelit siinä kahdeksannen päivän paikkeilla. Mutta varmuutta ei ole pelaajakunnalle suotu:P

Ihanaa, etten oo ainut, jolle enklanti on vaikeaa:D
Suishoo

Viesti Kirjoittaja Suishoo » 31 Loka 2018, 16:26

Tosiaan kyseessä on siis marraskuun päivitys, joten jossain vaiheessa marraskuuta.

Itse epäilen, että tulee kuun alussa, kun tää kuitenkin on viivästynyt päivitys. Hilbertin veikkaus 8.11. vois olla aika sopiva, itse epäilen, että viimeistään silloin! Toivottavasti! :mrgreen:

Ja nämä tiedot siis myös poimittu huonosti englannin murretta taitaen :lol:
"Koko maailma on näyttämö, ja miehet sekä naiset siinä vain näyttelijöitä. " -William Shakespeare
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 06 Marras 2018, 10:15

No mitä itse kaivelin tietoa, niin tuolla kotimaassaan piti tuon päivityksen tulla jo lokakuussa, mut on sit kai hieman siirtynyt, joten odotamme sitten jännityksellä josko tässä marraskuun aikana putkahtas. Oroginissa kun huomaa useimmat päivitykset ja pachit kun ilman niiden asennusta (siis jos ei jotekin ole estänyt noita päivityksiä) ei pääse pelaamaan.
Kun toi tuorein lisärikin on jo ennakkotilattavissa Originissa. Eihän sitä siltikään pelaamaan pääse, ennen kuin on virallisestikin saatavilla.

Mutta mielenkiinnolla itsekin odottelen tuota maastonmuokkaus ominaisuutta ja että saisivatkohan kuitenkin siihen jotekin niin että noita maaston värityksiä pääsis vaihtelemaan muutenkin kuin lattealla peruspinnalla.
-Even the smallest person can change the course of the future, Galadriel, LotR
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 09 Marras 2018, 19:32

Sims Communityn uutisten mukaan päivitys on tulossa vasta 13. päivä (onkohan siellä taikausko huipussaan:P) ja jos oikein ymmärsin noin kahdeksan aikaan illalla Suomen aikaa. http://simscommunity.info/2018/11/06/th ... confirmed/
lokakuu_

Viesti Kirjoittaja lokakuu_ » 09 Marras 2018, 20:24

Jes, ens viikolla onki amuvuoroviikko 😂
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 09 Marras 2018, 20:37

:D eli ilta ja yö TS4:sta ja sit silmät ristissä aamuvuoroon?
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 09 Marras 2018, 23:51

Siis juuri niin kuin mä joskus teen ja sitten kiroilen aamulla itselleni, että ei ois pitäny pelata. :D
-Even the smallest person can change the course of the future, Galadriel, LotR
lokakuu_

Viesti Kirjoittaja lokakuu_ » 10 Marras 2018, 09:44

Suurinpiirtein 😂 paitsi meillä mennää aamuvuoroviikolla nukkuu klo 21. 🤗
krapu

Viesti Kirjoittaja krapu » 12 Marras 2018, 12:25

Mulla taas menee just niin, että vain öisin ehdin pelaa (vaan en aina silloinkaan jaksa), iltapainotteista työtä teen.

Itse maastonmuokkaus -päivitystä mä en odota kamalasti. Jotenkin en edes sellaista osannut odottaa enkä kaivata. Varmasti tämä tuo iloa monille rakentajille ja tekee toki rakennustilasta jälleen hieman monipuolisemman. Varmaan itsekkin tulee testattua tuota, mutta se kuinka jatkuvasti käyttäisin tuota maastonmuokkausta jää nähtäväksi.
lokakuu_

Viesti Kirjoittaja lokakuu_ » 15 Marras 2018, 08:57

Ei vieläkkää oo päivittänny peliä 🙄
Vastaa Viestiin