Sims 4 kuvia

Kaikki keskustelut liittyen The Sims 4 -peliin
Simahtanut

Re: Sims 4 kuvia

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 05 Joulu 2018, 12:41

Hilbert kirjoitti:
05 Joulu 2018, 10:53
Kokeilen, miten kuvan liittäminen toimii ja samalla mainostan Simssuohon tulossa olevaa tutoriaalia^^
Kuva todistaa enemmän kuin ... öh... sataviiskytä sanaa. Silta tosiaan toimii - ja on sirompi kuin mun tähänastiset matalille perustuksille kyhätyt teelmykset. Sirompi on simikin, arvelen - ja hieno juttu tuo tuleva tutoriaali! Olkoon se yksinkertaisiakin suosiva, että meitsi viimein saisi jotain taideusta postatuksi. Pandoran - tahi pönterön - lipasta en toki aio raotella, mut joku tavis-tasoinen räpsy vois tulla kysymykseen, kun Yavakin kerran jo ystävällisesti yllytti edellä. :)
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 05 Joulu 2018, 19:06

Jee! Simahtaneen salaperäisestä pellistä oisi kivaa saada edes vähän kuvaa^^

http://suoturve.net/?page_id=466 tuossa on tutoriaali, sanokaa, jos jokin kohta vaatii tarkennusta! Jee:P
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 06 Joulu 2018, 13:07

Hilbert! Wau!! Hieno ohje. Pitääkin päästä sitä jossain välissä kokeilemaan. :D
-Even the smallest person can change the course of the future, Galadriel, LotR
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 06 Joulu 2018, 16:48

Kokeilin eilen ja ohje toimi mainiosti. Tosin rakensin sillan ensin ja altaan vasta sen jälkeen, laiska kun olen - ja sain vaiheiden lukumäärän hieman vähenemään. Noin kun Hilbert sen selitti asia on kuitenkin ymmärrettävissä paremmin ja kausaliteetti on selvä. (Ylitettävän esteen tulisi olla syy sillan olemassaoloon, ei toisinpäin.) Kiitokset vielä toistamiseen. Jokainen tutoriaali tähän mennessä on antanut lisää syitä palata peliin - ja niin antaa kai seuraavakin. Nyt kun vielä tajuaisin miksi mun simi rakensi sillan pikkuisen uima-altaansa peitoksi... hm. :lol:
Hilbert
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Hilbert » 06 Joulu 2018, 16:53

Uima-altaasta voi tehdä vaikka vallihaudan tai "joen"!
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 06 Joulu 2018, 17:19

Hilbert kirjoitti:
06 Joulu 2018, 16:53
Uima-altaasta voi tehdä vaikka vallihaudan tai "joen"!
Joki 64x64-tontilla on kai jotenkin ymmärrettävä... siihen löytyy muistaakseni Bakien modi alkulähteeksi yms. - mut pienemmällä tontilla vallihautakin on jo melkoista elvistelyä, johon tosin vampyyrit ovat minut monesti motivoineet. Ok. Ongelma on helppo ja vielä kaiken lisäksi simin, ei mun. Eilen se jo kehitti pikkuisen "aarresaaren" arvoesineiden säilytykseen. Saa nähdä mitä se keksii tänään, jos vielä avaan pelin.
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 08 Joulu 2018, 23:32

No mä en vähästä hermostu, en edes vampyyreistä, sillä ne saa pidettyä poissa ilman vallihautaakin, jos vaan istuttaa valkosipulia tarkoin harkittuihin kohtiin. Ainakaan Vlad ei taida tykätä valkosipulista sillä yksikin sellainen tontilla kasvamassa ja hän pysyy poissa. Tosin kuten mainitsin joskus aiemmin niin simisi tarvitsee hyvät tiedot vampyyreistä ostaakseen siemeniä netitse ellei pelaaja sitten halua lähettää simiään visiitille vamppyyrien hallinnoimaan naapurustoon, jossa valkopsipulia kasvaa villinä. Tällöinkin puutarhurin tiedot pitäisi olla hyvissä kantimissa, jotta ei tarvitsisi odottaa hyvin pitkään jotta niitä valkosipuleita saa kerättyä.

Mutta asiasta kukkaruukkuun. Minä havaitsin, että simeilläni vaikuttaa olevan kiero huumorintaju ja että nukkuvat lemmikit eivät häiriinny vaikka joku möykkää torven kanssa vieressä. Siinäpä kunnolla valikoiva kuulo tosiaan. :D

Eli siis simeilläni on meneillään kevät ja kun tietysti kevääseen kuuluu pääsiäisen lisäksi Aprillipäivä niin niille sitten osuikin sellainen.

Kuva
Kuva

Kuva
Kuva

Ja yleensä vähemmän huumorintajuiseksi olettamani Eldritch päättikin ottaa päivästä kaiken ilon irti ja kiusasi vanhinta poikaansa Edwardia, joka taas ei ollut kovin mielissään joutuessaan jekkujen kohteeksi. Tosin häenen nuorin sisarensa Elisabeth taas tuntui huvittuneen veljensä kärsimyksistä. Simit ovat outoa sakkia. :D
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 09 Joulu 2018, 00:26

Fantastisia kuvia Yavannah! Kuvat ovat kukaties paras tapa motivoida kaiken ikäisiä, myös meitä vanhoja, pelaamaan - ja Sinun ovat luonnollisesti jo pitkällä taiteen puolella.
(Poikkeavat kaikista tähän mennessä tuntemistani koirista nuo TS4:n hauvat kyllä. Luulisi kuuronkin reagoivan tuohon torven soittoon.)

Semmoinen pitää täsmentää - tai tunnustaa - etteivät munkaan simit kuvitelleet vallihaudan pysäyttävän vampyyrejä, vaan vampyyrini valikoivat uimataitoisia hurmeen luovuttajia pitoihinsa. Vallihaudat olivat muotia muinoin. Veden lisäksi (tai asemesta) oli usein ikävämpiäkin juttuja, mutta tuskinpa vampyyrit niitäkään paljoa hätkähtivät.
Yavannah

Viesti Kirjoittaja Yavannah » 10 Joulu 2018, 07:04

No niin. Tässä teille niitä kuvia teatteri/ravintolastani. Tosiaan rakennus ei ole omaa käsialaa, vaan sen latasin galleriasta ja muokkailin sitten mieleisekseni.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Mä itseasiassa unohdin nimetä tän teatterin joten se on tylsästi vain Classical Theater.
Simahtanut

Viesti Kirjoittaja Simahtanut » 10 Joulu 2018, 19:34

Classical Theater on juuri niin upea kuin edeltä ounastelinkin! Olkoot asiakkaat yhtä tyytyväisiä kokemaansa kuin minä juuri näkemääni! :D
Vastaa Viestiin